مقررات کلاس های مجازی دبیرستان

امکانات، توانمندی ها و چشم اندازهای آینده

مقررات کلاس های مجازی دبیرستان

۱۸۸ بازديد

مقررات کلاس های مجازی: 

1- تنظیم پروفایل حساب کاربری:
کلیه دانش آموزان می بایست عکس پرسنلی و جدید خود را به همراه نام و نام خانوادگی شان، بر روی اکانت و حساب کاربری که با آن در هر یک از کلاس های مجازی شاد، واتساپ و یا تلگرام، شرکت می نمایند، تنظیم نموده باشند. عدم اهتمام به این مهم، موجب حذف از کلاس مجازی، کسر نمره انضباط و درج غیبت از کلاس درس، خواهد شد.


 
2- اطلاع رسانی های دبیرستان بعضاً از طریق همین سایت و اکثراً از طریق خبرنامه های مدرسه در شاد، واتساپ و تلگرام، انجام می گردند، عضویت کلیه دانش آموزان دبیرستان، در خبرنامه های مذکور الزامی بوده و عواقب بعدی ترک گروه، بر عهده ی خود دانش آموز می باشد.

3- عضویت حداقل یکی از اولیای دانش آموز در خبرنامه های دبیرستان با مشخصات واقعی تنظیم شده بر روی پروفایل حساب کاربری مربوط، الزامی است.

4- حذف کاربری های ناشناس و مجعول: دفتر دبیرستان، بصورت ماهانه و یا نوبتی، با بررسی حساب های کاربری اعضای کلاس های مجازی و خبرنامه ها، کاربری ها با مشخصات غیرواقعی و مجعول را حذف می نماید.

5- در صورت بروز اشکال در عضویت در کلاس های مجازی و یا خبرنامه ها، پیگیری موضوع از طریق مراجعه ی حضوری به دفتر دبیرستان با هماهنگی قبلی (از طریق تماس تلفنی) و رعایت پروتکل های بهداشتی، حداکثر تا دو روز بعد از بروز مشکل، الزامی است.

6- حضور مرتب و به موقع دانش آموزان در کلاس های مجازی دبیرستان از شنبه تا پنجشنبه، در هر سه پایه دهم، یازدهم و دوزادهم، طبق تقویم آموزشی دبیرستان، برنامه هفتگی و با توجه به برنامه گردشی کلاس ها با دروس تک زنگ، راس ساعت مقرر، الزامی است.

*.. در این رابطه، همکاری و هماهنگی اولیای محترم با دفتر دبیرستان، مورد انتظار است.

7- به طور معمول و در صورت ضرورت، ولی محترم دانش آموز با هماهنگی قبلی با دبیر محترم و دفتر دبیرستان، برای غیبت موجه دانش آموز خود در یک یا دو جلسه از کلاس یک یا دو درس و صرفاً در طول یک نوبت، می تواند اقدام نماید.

*.. عدم اطلاع قبلی، به منزله غیبت غیرموجه خواهد بود.

8- ممنوعیت عضویت اولیای دانش آموز: بدون اطلاع و هماهنگی قبلی با دبیر مربوطه، دفتر دبیرستان و اخذ مجوزهای لازم، عضویت هر یک از اولیای دانش آموز در کلاس های مجازی در شاد، واتساپ و یا تلگرام، ممنوع است.

9- چنانچه دانش آموزی غیبت های غیرموجه پر تعداد داشته باشد، صرف نظر از پایه تحصیلی وی ( که ممکن است پایه دوازدهم باشد.) دفتر دبیرستان مجاز است، حسب مقررات و ضوابط قانونی، نسبت به ویرایش برگ انتخاب واحد آن دانش آموز، اقدام  و درس یا دروس مرتبط را از برگ انتخاب واحد آن دانش آموز حذف نماید. در اینصورت مسئولیت عواقب بعدی، بر عهده ی دانش آموز خاطی می باشد.

10- غیبت های احتمالی و یا تاخیر در حضور به موقع در کلاس های مجازی، به صورت روزانه و جلسه به جلسه، توسط دبیران محترم به دفتر دبیرستان اعلام و پیگیری های مربوطه، انجام می شوند.

11- به جز تعطیلات رسمی، فعالیت آموزشی دبیرستان، طبق تقویم آموزشی، برنامه هفتگی و برنامه گردشی کلاس ها با دروس تک زنگ، در طول هفته، از شنبه تا پنجشنبه، دایر می باشند.

*.. فعالیت اداری دبیرستان در روز های پنجشنبه، تعطیل می باشد.

12- مسئولیت و عواقب بعدی ناشی از بروز مشکلات اداری، آموزشی مربوط به عدم اقدام به موقع و سهل انگاری، بر عهده ی خود دانش اموز می باشد.

 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.