توزیع کارنامه نوبت اول سال تحصیلی 1400 - 1399

امکانات، توانمندی ها و چشم اندازهای آینده

توزیع کارنامه نوبت اول سال تحصیلی 1400 - 1399

۱۸۳ بازديد
به نام خدا

قابل توجه همکاران گرامی،
دانش آموزان عزیز و اولیای محترم دانش آموزان

با عرض سلام و با عرض ادب و احترام، 

الف- توزیع کارنامه:

1- فرایند توزیع کارنامه عملکرد تحصیلی نوبت اول
سال تحصیلی 1400 - 1399  دانش آموزان دبیرستان امام خمینی اردستان،
در هر سه رشته انسانی، تجربی و ریاضی فیزیک،
از روز دوشنبه مورخه 20 / 11 / 99  آغاز و در روز شنبه مورخه 9 / 12 / 99 ، پایان می یابد.


*
*
 
2- در صورت اعتراض به نمره، درخواست(ها)، الزاماً بصورت کتبی، به دفتر دبیرستان، تحویل گردند.

3- بعد از انقضای بازه زمانی توزیع کارنامه، مهلت اعتراض به نمره(ها) هم پایان یافته، درخواست های بعدی، پذیرفته و قابل قبول نخواهند بود.

4- متاسفانه در حال حاضر سامانه وزارتی سیدا(sida.medu.ir)، کارنامه نوبت اول را بدون درج معدل بر خلاف آنچه که در سنوات گذشته و در برنامه دانا بود، تولید می نماید، در صورت تمایل به محاسبه معدل، می توانید از نرم افزاری که به همین منظور تهیه و به زودی از طریق همین سایت، منتشر می گردد، استفاده نمائید.

5- نظر به اهمیت موضوع، کارنامه نوبت اول، به یکی از اولیای دانش آموز، تحویل می گردد.

6- دفتر دبیرستان از اعلام کارنامه بصورت تلفنی و یا ارسال به واتساپ، معذور است.

**.. در کارنامه:

1- دروس تربیت بدنی و انضباط فاقد نمره مستمر می باشند. به همین دلیل بجای نمره مستمر این دو درس، در کارنامه خط تیره قرار گرفته است. در محاسبه ی معدل هم، لحاظ نمی گردد.

2- در صورت غیبت موجه و یا حسب نظر دبیر محترم و در راستای ارفاق به دانش آموز، در یک یا دو درس، به جای نمره مستمر1 یا پایانی1 و یا هر دو و به جای نمره بر مبنای  0 تا 20 ، کد 97 درج شده است. یعنی حسب مورد، نمره نوبت دوم، جایگزین این عدد در پایان سال تحصیلی خواهد شد.

*.. کد 98 یعنی دانش آموز از آن درس، نمره مستمر1 یا پایانی1 و یا هر دو را ندارد و در پایان سال تحصیلی، در کارنامه بجای کد 98، صفر منظور می گردد.

*.. بجای نمره مستمر1 یا نمره پایانی1 و یا بجای هر دو نمره ی مستمر1 و پایانی1، در یک یا دو درس برخی دانش آموزان، ممکن است، یکی از دو کد 97 یا 98 ، حسب نظر دبیر محترم، درج شده باشد.

ب- رسیدگی به اعتراضات:

1- مهلت اعتراض:
تا روز شنبه مورخه 9 / 12 / 99  اعترضات احتمالی دانش آموزان به صورت مکتوب در دفتر دبیرستان دریافت می گردد.


2- فرصت رسیدگی: بعد از دریافت اعتراضات، از روز یکشنبه مورخه 10 / 12 / 99 لغایت پایان هفته، از طریق هماهنگی قبلی با دبیران محترم مربوطه، رسیدگی به اعتراضات انجام شده و نتایج رسیدگی ها از روز شنبه مورخه 16 / 12 / 99 لغایت پایان هفته، اطلاع رسانی می گردند. 

3- نحوه رسیدگی: رسیدگی و تجدیدنظر در نمره، صرفاً عبارتست از تجدید نظر در نمره حاصل از بررسی وضعیت و سوابق تحصیلی دانش آموز و بررسی فعالیت های آموزشی، درسی وی در طول نوبت اول، بانضمام تجدید نظر احتمالی در معیارهای سنجش و ارزشیابی تحصیلی دانش آموز در پایان نوبت اول توسط دبیر محترم.

*.. برگزاری امتحان از هر نوع، توسط دبیر محترم، در راستای رسیدگی به اعتراض و تغییر نمره، ممنوع می باشد.

4- اعتراضات بی مورد: از آنجا که در نتیجه رسیدگی به اعتراضات، ممکن است، نمره دانش آموز در درس مربوط، کمتر یا بیشتر از قبل گردد، دانش آموز عزیز دقت نماید از اعتراض بی مورد و به ناحق، خودداری نماید. در هر صورت مسئولیت امر، بر عهده ی خود دانش آموز می باشد. 

5- تغییر لیست:در صورت تشخیص دبیر به وارد بودن اعتراض، لیست ریزنمرات قبلی، اصلاح یا بازنویسی می گردد.

*.. اصلاح و یا بازنویسی لیست ریزنمرات، اختصاصاً بصورت دستنویس و توسط دبیر محترم انجام می گردد. عدم اقدام به موقع دبیر محترم در این رابطه، به معنی انصراف از تغییر نمره دانش آموز معترض بوده، مسئولیت عواقب احتمالی بعدی، بر عهده ی دبیر مربوطه می باشد.


تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.